Nieuwe leerkrachten!

Dit jaar werd ons schoolteam versterk met enkele nieuwe gezichten! Je kan ons leerkrachtenteam ook nog eens bewonderen op onze groepsfoto. Via onze-school/team kan je hen ook contacteren.

Graag stellen we onze nieuwe kanjers aan jullie voor:

Ik ben juf Machteld, de nieuwe juf van het 5de leerjaar.
Ik heb 1 dochtertje, Laurien, die net 10 maanden oud is. In mijn vrije tijd ga ik naar de pilates of installeer ik mij graag in de zon met een goed boek. Ik hoop er samen met iedereen van De Regenboog een fantastisch schooljaar van te maken!

Ik ben juf Jasmien en ik ben 32 jaar. Ik woon in Mechelen samen met mijn man Sander en mijn zoontje Jean. Ik begon ooit als kinderverzorgster in het onderwijs en werkte daarna bij Dreambaby maar al snel merkte ik dat het kriebelde om terug in het onderwijs te staan en zo behaalde ik mijn diploma in het avondonderwijs. In mijn vrije tijd is ook stilzitten niet aan mij besteed. Zo ben ik graag creatief bezig met allerlei workshops te volgen en knutsel ik graag leuke dingen in elkaar met mijn naaimachine.  Alsof dat nog niet genoeg is weet ik me ook in de grote vakantie creatief bezig te houden met Olé Konzjee door het organiseren van zomerkampen samen met een vriendin.

Ik ben juf Eveline.

Ik ben godsdienstleerkracht in Eppegem en leerkracht eerste leerjaar in De Regenboog. Ik woon in Mechelen. Ik hou van op vakantie gaan en van mijn kat.

Hallo,

Ik ben Juf Inge, dit jaar ben ik op verschillende plaatsen te zien in het schoolgebouw.

Elke ochtend begin ik met een lach in de ochtendbewaking.

Op maandag en woensdag ben ik als kinderverzorgster aanwezig bij onze kleinste kapoenen in de 1ste kleuterklassen.

Op dinsdag en vrijdag versterk ik het secretariaatsteam.

Dagelijks sluit ik mijn dag af met een fijn gevoel en op maandag blijf ik met veel plezier nog een beetje langer om de kinderen te helpen in de huiswerkklas.

Ik ben Annemie Fink, 54 jaar en ik woon in Zemst.

Vroeger was ik uitbater van een café.  Ik ben ook de trotse oma van een kleinzoon. Sindsdien besef ik dat ik meer en meer met kinderen wil bezig zijn. Daardoor ben ik van job veranderd.

Nu doe ik het middagtoezicht bij het 1ste, 2de en 3de leerjaar in de refter en toezicht op de speelplaats.
‘s Avonds doe ik de avondopvang van de lagere school. Verder doe ik ook nog poetswerk in de school.

Nieuwe leerkrachten!
Deel deze post: