Woensdag 14 oktober: bosklassen dag 3

Vanmorgen weer op tijd uit de veren. Na een stevig ontbijt stonden we klaar voor een wandeling over de heide. Goed voor 3 kilometer interessante weetjes over de planten en dieren daar. Gelukkig bleef het vandaag droog en konden we de hele dag genieten van de heerlijke boslucht.

Egel eet regenworm, vos eet egel, jager doodt vos, … In de namiddag maakten we kampen in het bos en streden tegen elkaar in een bosstratego. Team rood had als eerste de jager van team geel uitgeschakeld en werd de winnaar van het spel.

En dan … gasten voor De Regenboog in de Bosberg. Juf Ann kwam ons een bezoekje brengen. Ze bracht juf Karin mee en we namen afscheid van juf Katleen. Dankjewel om zo goed voor ons te zorgen de voorbije dagen. Juf Karin neemt die taak over tot we weer vertrekken.

We speelden nog wat in het speelbos, op het evenwichtsparcours en op de tennisvelden. Iedereen vond wel iets om zich te amuseren.

De mestkevers werden onze vrienden en onze speelkameraden.

We maakten ons klaar om te gaan eten. We waren benieuwd wat het ging zijn. Het was gewoon ‘SUPERLEKKER’ eten. Een lekker soepje, frietjes met vol-au-vent en daarna nog een ijsje. Zalig! We hebben ons buikje rond gegeten.

Het vervolg van de dag werd nog leuk. We deden onze pyjama aan en we bekeken een hele mooie film. In de pauze kregen we nog een zakje chips en een drankje.

ONZE DAG KON NIET MEER STUK!

Woensdag 14 oktober: bosklassen dag 3
Deel deze post: