Dromen en hopen op een fantastisch, … schooljaar.

Geen mooie zomerzon, maar druilerig regenweer op 1 september. Maar dat hield ons bij De Regenboog niet tegen om het schooljaar op een feestelijke manier, al dansend in te zetten. Iedereen kwam aan de start met eigen dromen en verwachtingen. Soms waren die torenhoog, soms heel klein en eenvoudig. Ze kregen allemaal een plaatsje op ons bord. Benieuwd naar de dromen van onze Regenbogers? Kijk dan snel naar het filmpje.

Nu gaan we ervoor: zoveel mogelijk verwachtingen inlossen en dromen waarmaken. We zijn vertrokken voor een schooljaar vol spelen en leren, van heerlijke avonturen beleven. Samen zorgen we voor een school waar iedereen zich goed kan voelen, waar ruimte is om zichzelf te zijn en te groeien. Doe jij ook mee?

Dromen en hopen op een fantastisch, … schooljaar.